Eerste dag, Bangkok!

8 maart 2018 - Bangkok, Thailand

8-3 Eerste dag Bangkok! Vandaag naar Chinatown geweest. Mijn moeder en ik kunnen daar wel daaagen strunen. Maar vooruit, 1 dag was ook erg leuk! Wat een spullen heb je daar te koop, niet te geloven! Alles maar dan ook echt alles wat je je kunt bedenken hebben ze (in grote getale) te koop. Het ene super goedkoop, het andere eigenlijk best wel duur. Heerlijk om rond te kijken. Sowieso hou ik wel van Bangkok. Het is echt een vieze stinkstad maar ik voel me er thuis. Helaas moet ik nog even oefenen wat betreft het boeken van het beste hotel, we zitten best ver van het centrum af. Maar gelukkig heb je hier tuktuks! Al heeft de eerste tuktukchauffeur die we vroegen ons naar het hotel terug te brengen ons geweigerd. Hij wist de weg niet! Haha!
Vandaag ook best een zoektocht gehad naar een ontbijtje. Want ja, wat kun je nou wel en niet eten? Op een gegeven moment (om 13 uur hahaha) de knoop doorgehakt en bij een wagentje aan de kant van de weg een soort noodlesoep gehaald, LEKKER!!

Morgen nog een dagje Bangkok, 'sochtends gaan we een markt bezoeken en smiddags/savonds naar Kho San Road.
Overmorgen gaan we met de bus naar  Champhon, waar we 1 nachtje slapen om de volgende dag vroeg op de ferry te stappen naar Ko Tao! (Iemand die daar geweest is? Tips?)

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Super leuk!!

1. T Van Weering_Zwiers:
    8 maart 2018
    Stinkstad of niet..,.jullie vermaken je wel!
    Fijne dag mrgn.:)
  2. Bert Zwiers:
    Klinkt leuk.
    Ook op de drijvende markt geweest?
  3. Monique Altena:
    Gezellig hoor, lekker strunen...haha
    Fijne dag morgen!
  4. Riet:
    8 maart 2018
    Nou jullie eerste reisverhaal is al errug leuk! Ik ben een paar keer in Ko Tao geweest, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen 😂😂😂 veel plezier!
  5. Eeke Halevi-Gerrits:
    9 maart 2018
    Veel plezier en goede reis. Reuven en ik zitten in Israel. Ook leuk.
  6. Rudi:
    9 maart 2018